Blog ‘as – Procesų valdymas

Blog ‘as

2018 19 liepos

Puikios organizacijos verslo modelis (EFQM), kurį naudoja Volkswagen, Electrolux, Bosch

1988m., Volkswagen, Electrolux, Bosch, Nestlé, Fiat ir kitų (viso 14) žinomų organizacijų užsakymu buvo atliktas tyrimas, kuo yra ypatingos puikiai veikiančios verslo organizacijos. Šios organizacijos siekė skatinti Europos verslo konkurencingumą, todėl 1988m.  įkūrė Europos kokybės vadybos fondą (angliškas trumpinys EFQM). Tyrimo pagrindu buvo sukurtas EFQM tobulumo modelis (jo neseniai išverstą versiją anglų kalba galima parsisiųsti čia, o pavyzdį LT kalba galima parsisųsti paspaudus Isivertinimo_ataskaita_pagal_EFQM_modeli), skirtas verslui įsivertinti savo verslą ir tobulintinas sritis. Modelis pasirodė veiksmingas, […]
2018 26 birželio

Darbuotojas skundžiasi per dideliu darbo krūviu? Ar tikrai taip ir yra?

“Ar gali kas nors sutvarkyti spausdintuvą? Turiu lakstyti spausdintis kitur – vežėjai pyksta, kad per lėtai dirbu. Kodėl taip yra? Be to – betvarkė miestų sąrašuose, neaiškūs komentarai, neįrašytos kainos. Ir nesirūpinat prekių paruošimu , jų neapžiūrite prieš atiduodant. Nieko nespėju. Kažkoks juokingas mąstymas”. 1. Situacija Tai konkrečios įmonės, su kuria teko darbuotis, darbuotojas, išsakantis savo nepasitenkinimą darbu. Po išsakyto nepasitenkinimo vadovas paklausė: “- Gal reikia papildomo darbuotojo”? ”Sutvarkykite bent spausdintuvą” – toks buvo darbuotojo […]
2018 20 birželio

Ar trečiadienis tikrai produktyviausia diena?

Įmonėse nuolat kalbame apie procesų optimizavimą , tačiau savo kasdienėje asmeninėje veikloje mes taip pat dar turime ką optimizuoti. Tai mūsų laikas, kurį mes išnaudojame arba produktyviai, arba neproduktyviai. Štai kaip pasiskirsto mūsų produktyvumas laike tiek dienos , tiek savaitės eigoje. Dienos eigoje mūsų produktyvus priklauso nuo tam tikro laiko. I. Pavyzdžiui, – dienos eigoje, mūsų produktyvumas pasiskirsto taip: • 08:00-12:00val. yra didžiausias mūsų produktyvumas (10val . yra produktyvumo „pikas“); • 12:00-14:00val.– mažiausias produktyvumas, ir, […]
2018 15 gegužės

Kas labiau erzina klientą? Neefektyvūs procesai ar produkto kokybė (video)?

Tiesa ta, kad neefektyvūs procesai turi net 5 kartus didesnį poveikį kliento nepasitenkinimui nei gautas nekokybiškas produktas. Daugiau apie darytus tyrimus ir statistiką šiame video:
2018 9 gegužės

4 žingsniai, kaip patobulinti verslo procesus

4 žingsniai, kaip patobulinti verslo procesus Poreikis tobulinti verslo valdymą nuolat auga, nes konkurencija, kaip ir klientų lūkesčiai, taip pat nuolat auga. Efektyvus būdas užtikrinti efektyvų verslo veikimą yra nuolatinis verslo procesų tobulinimas. Verslo procesai apima daug įmonės fukcijų: nuo užsakymų priėmimo iki prekių pristatymo klientui. Nepriklausomai nuo, kurį procesą nuspręstumėte tobulinti (užsakymų priėmimą, gamybos planavimą, įrengimų valdymą ar kitą procesą), tobulinimo eiga yra tokia pati. Tai apima šiuos 4 žingsnius:   1. Identifikuoti tobulintinas […]
2018 2 sausio

Lean sistemos esmė (video)

Nuolat gaunu įvairių užklausų apie tai, nuo ko gi pradėti diegti Lean sistemą? Mano pirmi klausimai visada būna tokie: 1. Ar jau turite garantuotus pardavimus? Jei taip – žr.punktą 2. 2. Ar jau esate susitvarkę klientų aptarnavimo procesą? Jei taip – žr.punktą 3. 3. Ar esate bent minimaliai apsirašę procesus? Jei taip – žr.punktą 4. 4. Sveikinu. Gal ir laikas pradėti galvoti apie Lean diegimą. Kodėl svarbu pirmiausia įgyvendinti pirmus 3 punktus? Ogi todėl, kad […]
2017 30 lapkričio
5S

Praktinis Lean 5S naudojimas

Praktinis Lean 5S naudojimas Lean terminologijoje naudojamas išsireiškimas 5S, paprastai sakant, reiškia gebėjimą palaikyti nuolatinę TVARKĄ visur ir visame kame. Praktiškai gamybinėje įmonėje visa tai (5S įrankio naudojimas) atrodo taip: Sudaroma keletos darbuotojų grupė/komisija; Ši grupė periodiškai (kas savaitę ar kas 2 savaites) apsilanko gamybos cechuose; Pagal tam tikrą formą grupė vertina, kaip laikomasi tvarkos; Nustatytus rezultatus fiksuoja, saugoti ir skelbia viešai visiems prieinamoje vietoje, kad būtų galima pamatyti, kas buvo gerai, ir kas blogai. Tęsia periodinius […]